Compello is de nieuwe hoofdsponsor van PEC Zwolle. Het bedrijf dat actief is in de IT-dienstverlening staat de komende twee seizoenen op de voorkant van zowel het thuis- als uittenue. Tevens is er een optie in de overeenkomst om de samenwerking met nog een seizoen te verlengen.
Compello prijkt zondag tijdens de KNVB bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax voor het eerst op het shirt.
Erwin Giesbers, algemeen directeur van Compello: ''Compello gaat dit jaar Europa in, net zoals PEC Zwolle. Een mooier moment om onze samenwerking te intensiveren is er dan ook niet. We zijn nu voor het derde jaar als sponsor bij PEC Zwolle betrokken en zien de club steeds verder professionaliseren. Door de stappen die gezet worden, willen wij ons als Compello nog nadrukkelijker met PEC Zwolle verbinden. We zijn dan ook trots de komende jaren op het shirt vande club te staan."
Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle: ''We zijn als club verheugd meteen nieuwe hoofdsponsor, die zich voor minimaal twee jaar aan ons bindt. Met Compello hebben we een bedrijf gevonden, waarmee we een lange termijn traject ingaan. PEC Zwolle is uitermate tevreden deze cruciale positie op het shirt, al zo tijdig voor de start van het nieuwe voetbalseizoen te hebben ingevuld. De overeenkomst met Compello is representatief voor de huidige positie van PEC Zwolle op de ranglijst."
Door de komst van Compello als nieuwe hoofdsponsor verdwijnt Kraanwater graag van de shirts van PEC Zwolle. De samenwerking tussen Vitens en PEC Zwolle United gaat overigens ook na dit seizoen verder. De partijen zijn onlangs overeengekomen ook in de volgende jaargang zich in te blijven inzetten voor 'Kraanwater graag'. Dit kost Vitens niets, omdat PEC Zwolle United zich herkent in de missie.