Cavallaro Napoli is ook de komende seizoenen de strategisch fashion partner van AZ. AZ en de Italiaanse kledingleverancier verlengden de verbintenis met drie jaar. Cavallaro Napoli levert de zakelijke heren- en dameskleding aan AZ.
Cavallaro Napoli vierde onlangs haar 15-jarige jubileum. Giuseppe Cavallaro opende in 2004 zijn eerste eigen winkel, met stropdassen en zelf ontworpen overhemden. Daarmee wilde de zoon van een Italiaanse vader de Napolitaanse stijl en ambacht introduceren in Nederland. In 2006 opende Cavallaro Napoli een tweede winkel en inmiddels heeft het veertien brandstores en 350 verkooppunten in dertien landen. De samenwerking met AZ betekende voor Cavallaro Napoli de eerste stappen in het Nederlandse betaald voetbal. Niet veel later werd ook het Engelse Arsenal gestrikt door het Haarlemse modemerk. Vorig seizoen werden daar het mannen- en vrouwenelftal van Oranje aan toegevoegd.
“Naast onze mooie partnerships binnen het topvoetbal zijn we in drie jaar als merk enorm gegroeid. We hebben drie nieuwe brandstores geopend in Nederland en nog eens twee in België. Ook hebben we plannen klaarliggen voor Duitsland”, reageert eigenaar Giuseppe Cavallaro. “We zijn nog steeds ontzettend trots op onze samenwerking met AZ. Het heeft veel voor ons betekend, en deze verlenging betekent alleen maar meer moois voor de toekomst. Daarin zullen we nog meer gaan investeren in exposure.”
“Met Cavallaro als fashionpartner hebben we ons ervan verzekerd dat we er ook de komende seizoenen goed gekleed uitzien buiten de lijnen”, zegt Michael Koster, Manager Commercie van AZ. “Cavallaro Napoli staat bekend om authenticiteit en kwaliteit. Deze kenmerken passen bij de ambities en uitstraling die wij ook als club hebben.”