Per 1 september is BOSS Parfums Official Supplier Eredivisie. Met de samenwerking ondersteunt het merk gedurende het seizoen 2024/25 de Eredivisie en de achttien Eredivisieclubs. Het partnership wordt uitgedragen op alle platforms van ESPN en met diverse uitingen in de stadions. Daarnaast maakt het publiek kans op BOSS Parfums-prijzen via winacties op de social media platforms van ESPN.
Beau von Harras, Senior Brand Manager van BOSS Parfums Benelux over de samenwerking: "De combinatie van BOSS en sport kent een jarenlange historie waarin succes, precisie en innovatie de drijfveren zijn. Door met BOSS het eerste selectieve keurmerk te zijn die zichzelf Official Supplier van de Eredivisie mag noemen, omarmen we passie en prestatie gecombineerd met talent en techniek om langdurig succes te garanderen."
Sinds de oprichting van het merk vergezelt BOSS mannen en vrouwen op hun weg naar succes. De parfums van BOSS zijn door de jaren heen trouw gebleven aan hun kenmerkende stijl, met verfijnde geurakkoorden en een tijdloos design. De parfums van BOSS worden met zorg gecreëerd om de krachtige persoonlijkheid van de BOSS man en vrouw te weerspiegelen. Met een reeks van verfijnde en moderne parfums versterken ze niet alleen de uitstraling, maar sluiten ze naadloos aan op een hedendaagse levensstijl.