Basic-Fit is ook volgend seizoen de hoofdsponsor van ADO Den Haag. Dat werd voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen PSV bekend gemaakt op de videowalls.
Basic-Fit zal in het seizoen 2017/2018 voor het zevende achtereenvolgende jaar op het shirt van ADO Den Haag prijken. Ook is de fitnessketen zichtbaar op de (LED)-boarding en (print)media van de Haagse club. Daarnaast zal Basic-Fit wederom de naamgever zijn van de tweede editie van de Stadium FunRun, die aan het begin van volgend seizoen gehouden wordt in het en rondom het Kyocera Stadion.
John Verhouden, Sales & Marketing Manager van Basic-Fit, is verheugd dat de samenwerking met ADO Den Haag een vervolg krijgt: "Basic-Fit en ADO Den Haag is een succesvolle combinatie. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Wij hebben een grote naamsbekendheid opgebouwd, die we niet hadden bereikt zonder ADO Den Haag. Basic-Fit heeft in de regio Den Haag zes vestigingen. In dit gedeelte van het land doen onze sportclubs het uitstekend. Zowel qua omzet, als aantal abonnees. Dat willen wij graag zo houden. ADO Den Haag is daar de ideale partner voor."
Mattijs Manders, Algemeen Directeur van ADO Den Haag, over de contractverlenging met Basic-Fit: "Het is natuurlijk fantastisch en bijzonder dat Basic-Fit voor het zevende seizoen op rij met ons wil samenwerken. Dat is iets unieks in het huidige voetbal, zo’n trouwe partner. Ik ben blij dat Basic-Fit weer het vertrouwen in ons heeft uitgesproken. We zien uit naar een succesvol seizoen."