Ajax heeft met MASCOT WORKWEAR en SolarToday de bestaande overeenkomsten opengebroken en verbeterd. Beide bedrijven waren reeds als Official Supplier aan Ajax verbonden en hebben de samenwerking met een jaar verlengd.
MASCOT gaat meer investeren in de exposure-mogelijkheden die Ajax heeft te bieden, niet alleen in het stadion maar ook op de digitale kanalen. SolarToday heeft de bestaande exposure-rechten die ze reeds hadden uitgebreid met diverse hospitality-mogelijkheden.
Danny Bonn, Market Director Benelux van MASCOT WORKWEAR: "We willen ons merk verder laten groeien, Ajax heeft in onze sponsoringstrategie daarbij een belangrijke positie. We hebben positieve effecten gezien en onze merkbekendheid is toegenomen. We gaan nu samen de volgende fase in en willen ons merk verder gaan activeren bij het nationale en internationale publiek."
Arjan Jagersma, algemeen directeur van SolarToday, groothandel in zonnepanelen: "We hebben het afgelopen jaar ondervonden dat onze zichtbaarheid op de LED-boarding niet onopgemerkt is gebleven bij onze klanten uit het hele land. We weten dat zij graag naar voetbalwedstrijden kijken, daarom breiden we onze samenwerking uit met hospitality-rechten zodat we, zodra dit weer mag, een groep zakelijke relaties kunnen verwelkomen rondom de thuiswedstrijden van Ajax."
Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax, is blij met hernieuwde verbintenissen: "Het biedt veel vertrouwen dat de samenwerkingen met bestaande partners worden verlengd en verbeterd. Wij zijn onze sponsors dankbaar voor dit vertrouwen in de toekomst en gaan er vanuit dat we op het eind van dit seizoen kunnen toasten op sportieve en commerciële successen voor ons allemaal."
Foto's: AFC Ajax