Adecco wordt de wereldwijde sponsor van de Davis Cup en de Internationale Tennis Federatie (IFT).
De sponsoring gaat in als van 8 tot 10 februari de eerste ronde wordt gespeeld in het Davis Cup toernooi. het contract heeft een looptijd van drie jaar tot en met 2004. Behalve official sponsor wordt Adecco ook de officiële recruitment partner voor de Davis Cup en IFT.
"Dit is een belangrijk sponsorship voor ons", zei Adecco CEO John Bowner. "De Davis Cup is de grootste jaarlijkse internationale teamcompetitie op het gebied van sport. Door zijn wereldwijd bereik, een tv-publiek van 600 miljoen mensen, de betrokken landen en het profiel van de bezoekers past de Davis Cup helemaal bij ons."
Adecco gaat de sponsoring gebruiken voor haar klanten in de 53 landen waar de organisatie actief is. Ook verzorgt de uitzendorganisatie de bemensing rondom alle Davis Cup-evenementen.
Andere partners van de Davis Cup zijn titelsponsor BNP Paribas, Hugo Boss, Wilson en kledingsponsor Asics. Het in het verleden zo opzienbarende Nederlandse team speelt in februari zijn eerste ronde uit tegen Frankrijk.