De KNVB en sponsor Adecco hebben het bestaande sponsorcontract opengebroken en verlengd.
Beide partijen hebben overeenstemming bereikt de samenwerking te verlengen tot en met het WK dat in 2006 in Duitsland wordt gehouden. Adecco betaalt jaarlijks bijna 700.000 euro voor de samenwerking
Commercieel manager Jean-Paul Decossaux van de KNVB is blij met deze verlenging van het sponsorcontract. "Een grote marktpartij als Adecco past binnen de sponsorfilosofie van de KNVB. Deze stap geeft aan dat beide partijen tevreden zijn over de manier waarop sinds 2000 wordt samengewerkt. Bovendien heeft Adecco hiermee aangegeven vertrouwen te hebben in de KNVB en in de toekomst van het Nederlandse voetbal."
"Sportsponsoring is een krachtig middel om de naamsbekendheid van onze organisatie te vergroten en is een integraal onderdeel van totale marketingbeleid. De mensen die met Adecco een verbintenis aangaan, vormen immers samen ons kapitaal. Daar zijn we zuinig op. Talent hoort op het veld, niet op de bank. Daar zijn onze inspanningen op gericht en daar tekenen wij als specialist op het gebied van human resources voor. Ook hierin herkennen we ons duidelijk in de KNVB", aldus Rinus Wittenberg, sponsormanager van Adecco.