AA Drink lanceert met ‘Ready for More’ een nieuwe campagne waarin de individuele sporter centraal staat. De sportdrank-specialist komt met een hernieuwde positionering op de Nederlandse markt.
AA Drink heeft een uitgebreid arsenaal aan functionele sportdranken en wil dit middels de nieuwe campagne onder de aandacht brengen bij de individuele sporter. Claire Pastoor, Brand Manager bij AA Drink: “AA Drink ondersteunt de sporter voor, tijdens en na de activiteit. Voor elke inspanning is een AA Drink-variant die perfect aansluit bij de behoeften van de sporter."
De lokale sportheld staat centraal in de Ready for More-campagne. Want sporten is leuk en gezond, maar het gaat niet altijd vanzelf. Pastoor: “We zien een hardloopster, wielrenster, crossfitter en padel-speler, die zichzelf uitdagen en toch die drempel overgaan. Een persoonlijke overwinning en boost om verder te gaan voor de volgende uitdaging.”
De Ready for More-campagne en de hernieuwde positionering van AA Drink zijn uitgevoerd door sportmarketingbureau Triple Double en het Belgische Sportizon. De tv-commercial is vanaf 15 juli te zien rondom de grote sportevenementen van deze zomer, daarnaast duiken de visuals op rondom locaties waar veel individuele sporters actief zijn.
AA Drink is onderdeel van het familiebedrijf United Soft Drinks. De sportdrank-specialist heeft een brede range aan producten die bijdragen aan het verzorgen van je lichaam. AA Drink is actief in de sportwereld en is onder andere partner van KNLTB Padel, de Johan Cruijff Foundation, Golazo, Le Champion en de Stichting 7-heuvelenloop.