Shortlist SponsorRingen 2024 bekend

De eerste finalisten voor de SponsorRingen 2024 zijn bekend. Per sponsordomein heeft elke vakjury de beste cases geselecteerd die op dinsdag 8 april hun presentatie zullen geven aan de hoofdjury. Deze jury, bestaande uit Saskia Vernooij, Remco Marinus, Sander Bestevaar, Jorinde Boom en Nathalie Nijhuis-Lam, bepaalt welke cases het meeste indruk maken. Op dinsdag 17 juni worden tijdens de SponsorRingen Awardshow in SugarFactory bij Amsterdam de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt.

De SponsorRingen belonen de meest impactvolle sponsorcases in verschillende categorieën. Dit jaar zijn de volgende cases genomineerd:

Branded Content & Media Partnerships

  • TENA & Libelle: Samen van Menopauze naar Menopower
  • HNTM x Colgate: 'Behind the Smile'
  • Hoe Adidas na 20 jaar lokaal relevant wist te zijn voor Gen-Z tijdens het EK voetbal

Cultuur

  • Pulse: AI balletexperiment van Nationale Opera & Ballet
  • Rabobank Art Lab en Depot Boijmans Van Beuningen; ‘Let’s Talk Money’ met Carlijn Kingma
  • ING: 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest

Entertainment

  • ING: 35 jaar trotse hoofdsponsor Koninklijk Concertgebouworkest
  • IKEA DRÖMLAND x LOWLANDS
  • KI/KI 5HOURS Gashouder x Jägermeister x Awakenings

Maatschappij

  • Beleef de positieve energie van Missie H2 en TeamNL
  • Coaching Girls - Nike & KNVB
  • Rabo ClubSupport

Sport

  • De Rabo Sportactie 'Met sport win je vrienden'
  • Toyota helpt om een gelijk speelveld te creëren voor iedereen
  • Samsung ShotControl

SponsorRingen Awardshow in de SugarFactory bij Amsterdam

Op 17 juni volgt de ontknoping tijdens de feestelijke SponsorRingen Awardshow, waar de winnaars hun prijzen in ontvangst mogen nemen. Met een gevarieerd veld aan inzendingen en sterke concurrentie belooft het een spannende editie te worden.

Meer informatie over de SponsorRingen en de finalisten is te vinden op www.sponsorringen.nl.