Bij Feyenoord bedroeg de omzet uit sponsoring in het seizoen 2009/2010 20,3 miljoen euro, een stijging van 1,5 miljoen euro. Dat blijkt uit het jaarverslag 2009/2010 van de club.
De sponsorinkomsten bestaan uit inkomsten uit bedrijfssponsoring, reclameopbrengsten, de opbrengst uit de verhuur van business-seats en business-units. De opbrengsten uit de verhuur van business-seats en business-units zijn gedaald met € 0,6 miljoen. De inkomsten uit boarding zijn gedaald met € 0,4 miljoen.
De sponsoring door bedrijven is hoofdzakelijk toegenomen door de nieuwe kledingsponsor PUMA en de eenmalige verhoging van de sponsorbijdrage door ASR met € 2,5 miljoen.
De omzet uit mediabaten bedroeg € 4,5 miljoen, een daling van € 2,2 miljoen. Dit bedrag bestaat geheel uit televisie-inkomsten. Door het niet spelen van Europees voetbal zijn de hieraan gerelateerde mediabaten afgenomen met € 0,5 miljoen. De opbrengsten uit het Eredivisiekanaal zijn afgenomen met € 1,7 miljoen.
De omzet uit Merchandising & Business to Consumer activiteiten bedroeg € 4,9 miljoen, een daling van € 1,0 miljoen. Dit bedrag bestaat uit de omzet van merchandising, Feyenoord TV, internet, Feyenoord on Tour, Juniorclub en Het Legioen. De daling wordt grotendeels veroorzaakt door een lagere omzet uit de merchandising.