Bij Feyenoord stegen afgelopen seizoen de inkomsten uit partnerships, business seats, units en boarding met 3,6 miljoen euro naar 29,2 miljoen euro.
Feyenoord heeft het boekjaar afgesloten met een winst van 11,6 miljoen euro. De netto omzet over het afgelopen seizoen is ten opzichte van het seizoen 2016-2017 gestegen met 30,7 miljoen euro, van 68,7 miljoen euro naar een recordomzet van 99,4 miljoen euro. Het is het zevende jaar op rij dat een positief financieel resultaat is behaald.
De RvC laat in het jaarverslag weten terug te kijken op een geslaagde samenwerking met hoofdsponsor Qurrent in het eerste contractjaar. De verbintenis met adidas werd tussentijds opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2023, wat betekent dat alle teams van Feyenoord ook in de komende vijf seizoenen in tenues van adidas zullen spelen. Feyenoord slaagde er ook in om autosponsor Opel voor drie jaar aan zich te binden tot 1 juli 2020. Daarnaast hebben Feyenoord en Heineken in april 2018 overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking. Daardoor blijft Heineken in ieder geval tot 30 juni 2023 als strategisch partner aan de club verbonden. Dat geldt ook voor dochteronderneming Vrumona. De frisdrankleverancier blijft voor eenzelfde periode aan Feyenoord verbonden als partner.
De mediabaten zijn gestegen met een bedrag van 8,2 miljoen euro naar 17,5 miljoen euro als gevolg van de deelname aan de UEFA Champions League. Evenals vorig seizoen is aan de doelstelling een substantiële verhoging van de omzet merchandising voldaan. De omzet merchandising steeg in het afgelopen seizoen met een bedrag van 1,6 miljoen euro.