De totale commerciële inkomsten (partnerships, business seats, units en boarding) van Feyenoord bedroegen in het seizoen 2018-2019 € 28,98 miljoen. Dat is een kleine daling ten opzichte van de € 29,26 van een seizoen eerder. Een van de oorzaken is het missen van Europees voetbal.
De partnershipomzet van Feyenoord bedroeg in het seizoen 2018-19 € 15,2 miljoen. Door het toetreden van nieuwe partners Office Centre, Uniglobe en Schaap & Citroen steeg de omzet op partnerships. Door het niet spelen van de groepsfase Europees Voetbal miste Feyenoord echter inkomsten uit bonussen, waardoor de totale omzet toch € 0,1 miljoen lager uitkomt dan het seizoen 2017-2018.
Het grootste contract van Feyenoord in seizoen 2018-2019 was de overeenkomst met hoofdpartner Qurrent. Daarnaast kent Feyenoord een groep Strategische Partners en Partners die prominent zichtbaar zijn rondom de thuiswedstrijden. Deze groep bestaat bijvoorbeeld uit bekende namen als Adidas, Opel, Heineken en VriendenLoterij.
Naast de partnerinkomsten heeft Feyenoord € 12,6 miljoen inkomsten uit Business Units en Business Seats. Feyenoord verhuurt op wedstrijddagen in totaal 41 Business Units. Deze waren, in lijn met de afgelopen seizoenen, uitverkocht. Naast de Business Units verhuurt Feyenoord +/- 3.500 zakelijke stoelen in verschillende vakken, variërend van Director Seats tot Comfort Seats. Op basis van seizoenkaarten op deze plekken is de bezettingsgraad van deze stoelen hoger dan 95%. Daarbij komt de omzet van losse zakelijke kaarten die per wedstrijd worden verkocht. De omzet van € 12,6 miljoen uit verhuur van Units en Seats is € 0,15 miljoen hoger dan het seizoen 2017-2018. In dat seizoen vielen echter ook opbrengsten te noteren voor de Johan Cruijff Schaal en de Bekerfinale, die beide in De Kuip werden gespeeld door Feyenoord, waardoor per saldo een daling ontstaat van € 0,2 miljoen.
De omzet uit boarding bedraagt € 1,3 miljoen. Een deel van de boarding wordt gebruikt door partners en zit in partnercontracten verdisconteerd. De overige beschikbare ruimte wordt gebruikt door andere bedrijven en zorgt voor de totale opbrengst van € 1,3 miljoen op deze post, die gelijk is aan het seizoen 2017-2018.
Merchandise en overige supportersinkomsten haalden een omzet van € 14,6 miljoen. Deze post bestaat uit inkomsten uit merchandise (€ 11,3 miljoen, een daling van € 0,8 miljoen), lidmaatschappen en internationale activiteiten. De totale omzet van € 14,6 miljoen betekent een daling van € 0,6 miljoen ten opzichte van het seizoen 2017-2018. Deze daling komt o.a. door het gemis van Europees voetbal.
De totale inkomsten uit media bedroegen € 8,8 miljoen en bestonden het afgelopen seizoen voor het grootste deel uit het bedrag dat Feyenoord ontvangt voor de uitzendrechten van de wedstrijden in de Eredivisie (€ 7,4 miljoen).
De totale omzet van Feyenoord bedraagt € 70,8 miljoen in het seizoen 2018-2019. Dat is een daling van € 28,6 miljoen ten opzichte van het seizoen daarvoor, maar het is wel voor het eerst in de geschiedenis dat Feyenoord zonder Europees voetbal een omzet van meer dan € 70 miljoen haalt. De omzet van de club groeit sowieso sinds het dieptepunt van het afgelopen decennium in seizoen 2010-2011 met een omzet van € 38,1 miljoen. De totale kosten bedroegen tijdens het seizoen 2018-2019 € 70,25 miljoen, een daling van € 3,8 miljoen ten opzichte van het seizoen 2017-2018. Deze daling is o.a. het gevolg van het niet spelen van Europees voetbal.
Aangetekend moet worden dat de inkomsten uit o.a. catering, concerten, overige evenementen en verhuur van zalen niet onder de begroting van Feyenoord Rotterdam N.V. vallen, maar op de begroting van Stadion Feijenoord N.V.