Travel- en evenementenorganisatie ATPI heeft Helen van Berkel met directe ingang aangesteld als global head of events. Deze nieuwe functie vormt een uitbreiding op haar huidige rol als managing director van de Sports Events-divisie en Corporate Events-divisie in Nederland en Canada.
De benoeming van Helen van Berkel benadrukt de strategische focus van ATPI op bedrijfsactiviteiten met een hoge mate van specialisatie. Van Berkel wordt verantwoordelijk voor het uitstippelen van een groeistrategie voor de wereldwijde evenementenactiviteiten van ATPI en het ondersteunen van de verschillende regio’s met de implementatie van deze strategie. Van Berkel zal daarnaast voortbouwen op de kansen die de nieuwe Direct ATPI Global Travel-organisatie vertegenwoordigt.Van Berkel zal nauw samenwerken met Michiel Aulbers, global commercial head van de Sports Events-divisie en Gary Pearce, chief commercial officer van ATPI.
De divisies van ATPI voor Corporate Events en Sports Events hebben de afgelopen twaalf maanden een sterke groei doorgemaakt dankzij de aanwinst van nieuwe klanten. Van Berkel brengt meer dan 10 jaar ervaring met zich mee aan het roer van ATPI Corporate Events en ATPI Sports Events en zal de onderneming naar de volgende fase in haar ontwikkeling leiden. De focus ligt daarbij op internationale expansie.
Andrew Waller, CEO van de ATPI Group: "De nieuwe verantwoordelijkheden van Helen volgen op een periode van forse uitbreiding van onze beide evenementendivisies. We kunnen onze ambitie van duurzame internationale groei alleen realiseren als we voor elk van onze specialistische bedrijfsonderdelen de juiste strategische focus hanteren. Dat is waar het leiderschap en de expertise van Helen om de hoek komen kijken"
Helen Van Berkel, global head of events bij de ATPI Group: "Dit is een enerverende tijd voor ATPI, Direct ATPI Global Travel en de internationale evenementensector. In deze dynamische markt volgen de ontwikkelingen zich elkaar in hoog tempo op. Ik zie er dan ook naar uit om samen met het team onze expertise, ons aanbod en onze wereldwijde klantenkring verder uit te breiden.”