Het Amsterdamse merkactivatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos als creatief directeur.
Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic, heeft ruim 20 jaar ervaring in thema en activatie. Hij krijgt de creatieve eindverantwoordelijkheid bij Kumpany. Bos volgt als creatief directeur Ingrid Mesman op die freelance aan de slag gaat.
Bos: "Merken zijn net mensen. Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen. Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien,entertainen en omarmen. Dit zijn de uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?”
Naast Bos heeft het bureau van partners Yves Kummer en Jan Paul de Wildt het team ook uitgebreid met Luc de Kock en Kim Ritskes. De Kock sluit met ervaring bij Unilever en Heineken aan als projectmanager en Ritskes start na Wayne Parker Kent en Digitas LBi als copywriter bij Kumpany.
"Kumpany is de afgelopen jaren hard gegroeid, onze positie als breed full service activatiebureau past duidelijk bij de tijdgeest en marktontwikkeling. Met Remco, Luc en Kim hebben we alle disicplines verder versterkt. Ook 2016 gaat een goed Kumpany jaar worden met spraakmakende activaties voor mooie merken”, aldus partner Jan Paul de Wildt.
Kumpany werkt in sponsoring- en merkactivatie voor klanten als NS, Rabobank, Ziggo, Delta Lloyd, Yakult, NOC*NSF en VakantieXperts.