Per 1 juni treedt Pieter Kuijpers (25) in dienst bij sportmarketingbureau Triple Double.
Kuijpers werkte anderhalf jaar aan zijn eigen, opvallende social media initiatief ‘soccer project’ Voetbalclub van de toekomst. Daarvoor was hij ruim drie jaar werkzaam als productmanager bij Puma. “Ik volg Triple Double al sinds mijn tijd bij Puma en vond het nu tijd om terug te gaan naar mijn Brabantse ‘roots’. Ik heb ontzettend veel zin om met dit enthousiaste team aan de slag te gaan!”, aldus Pieter Kuijpers.
Volgens Michel van Grunsven, als directielid verantwoordelijk voor het totale accountteam, was er sprake van ‘liefde op het eerste gezicht’. “Toen we Pieter zagen presenteren tijdens een sponsoringbijeenkomst op het ABN Amro WTT viel ons direct iemand op die perfect in de groep zou passen. We zijn dan ook érg trots op deze transfer!”
Naast Pieter Kuijpers is Triple Double druk doende het team verder uit te breiden: "Gezien de groei die wij als bureau doormaken en de geweldige kansen die er nog voor ons liggen, willen wij het team binnen korte termijn op volle ‘oorlogssterkte’ brengen“, aldus Van Grunsven.