Kristel van der Linden krijgt een nieuwe rol binnen EY. Komende tijd gaat ze bij EY Brand Marketing & Communications (BMC) Global Advisory EY wavespace uitrollen. De voormalige taken van Kristel van der Linden worden deels ondergebracht bij Chantal Orbon en andere Brand Marketing & Communicatie MT-leden.
Van der Linden is 15 jaar verantwoordelijk geweest voor de partnerships van EY in Nederland en de laatste jaren ook in België. Met name was ze betrokken bij de olympische campagnes van EY van Athene 2004 tot en met Rio 2016. EY beëindigde eind vorig jaar het partnership met NOC*NSF, het grootste partnership van het accountants- en consultancybedrijf. Ook de daarmee samenhangende partnerships zoals met de KNHB werden daarbij beëindigd. In een mail laat Kristel weten dat, hoewel de werkzaamheden afgelopen jaren erg dankbaar waren, ze binnen EY toe was aan een nieuwe uitdaging.
EY wavespace is het wereldwijde netwerk van EY voor groei en innovatie om klanten te helpen bij het maken van radicale veranderingen en doorbraken in hun business door middel van innovatief denken. Kristel van der Linden blijft werken vanuit Rotterdam.