Niels Houtepen treedt per 1 mei aan bij Tribe Company. Binnen de organisatie wordt hij verantwoordelijk voor de verdere groei van bijzondere evenementen, het versterken van de merk- en marketingstrategie, het creëren van nieuwe commerciële kansen en de ontwikkeling van creatieve concepten.
Houtepen, mede-oprichter van Creative Cowboys, maakte in 2014 de overstap naar Just Media Group waar hij tot april 2017 lid was van het managementteam en als creative director verantwoordelijk was voor Just Productions. Tevens is hij initiatiefnemer van Inspiration360, wat eind 2016 plaatsvond in de Ziggo Dome. Niels Houtepen blijft naast zijn functie bij Tribe Company actief als dagvoorzitter, presentator en mind-illusionist.‘
‘De afgelopen jaren heb ik Tribe leren kennen als een inspirerend bedrijf dat grootse evenementen heeft neergezet. Ik geloof erg in het belang en de verdere groei van live communicatie als inzet om merken en mensen met elkaar te verbinden. Ik kijk er enorm naar uit om me bij het team te voegen en om samen verder te bouwen aan spraakmakende evenementen en concepten,’’ aldus Niels Houtepen.
Tribe Company is gespecialiseerd in het bedenken en creëren van concepten en evenementen. Het bedrijf organiseert en produceert eigen evenementen en evenementen in opdrachten van derden zoals De Vrienden van Amstel LIVE!, ING Nacht van de Ondernemer, Holland Heineken House, Let’s Dance en Strandfestival ZAND. Ook Tribe Sports, een eigen management afdeling, record label en boekingskantoor vallen onder Tribe Company.