Niels Grevenstuk is deze week gestart als Commercial Head of Global Sports Business bij ATPI. Grevenstuk volgt in deze functie Michiel Aulbers op.
Niels Grevenstuk heeft een jarenlange ervaring in de sport- en evenementensector. Afgelopen vier jaar was hij bij Ajax werkzaam als Hoofd van International Brand Partnerships. Daarvoor was hij Global Sponsorship Manager bij Heineken International. In die hoedanigheid was hij al betrokken bij verschillende ATPI-projecten zoals de activatie van de UEFA Champions League-sponsoring en de organisatie van het Holland Heineken House in Sochi en Rio de Janeiro.
Bij ATPI zal Niels, samen met zijn collega’s in Groot-Brittannië, Australië, Canada, Hong Kong, Dubai, Nederland en Zuid-Afrika focussen op de verdere uitbreiding van het internationale portfolio, zowel commercieel als inhoudelijk.
‘ATPI is een prachtig bedrijf met een dito klantportfolio en een rijke historie als het gaat om het organiseren en faciliteren van grote sportevenementen", zegt Niels Grevenstuk. "Ik heb ontzettend veel zin om samen met het team verder te bouwen aan zakelijke innovaties, duurzame dienstverlening en internationale groei voor partners in competities, toernooien en evenementen."