Martijn Kabbes is als account manager/marketeer in dienst getreden bij het team Partnerships & Commercie van NOC*NSF.
Martijn Kabbes neemt bij NOC*NSF de functie van Gerben van Hardeveld over die een andere rol krijgt binnen NOC*NSF. Er vindt wel een aanpassing van die functie plaats. Bij NOC*NSF zal Martijn Kabbes onder andere de huidige partners van de sportkoepel / TeamNL faciliteren en betrokken zijn bij het werven van nieuwe partners. De nadruk ligt op de afspraken met de sportbonden die onderdeel zijn van TeamNL en de partners van NOC*NSF.
“Ik kijk er enorm naar uit om bij NOC*NSF aan de slag te gaan”, zegt Martijn Kabbes. “Mijn uitdaging is altijd om je sponsorship onderscheidend, innovatief en relevant in te zetten om je doelstellingen te bereiken, zowel voor sportbonden als merken die actief zijn in de sportmarketing. Daarbij heb ik altijd aan de merken- en bureaukant gewerkt en niet eerder vanuit de sportrechtenhouders. NOC*NSF biedt al deze mogelijkheden.”
“Met de komst van Martijn voegen we extra creativiteit in propositie-ontwikkeling toe aan ons team”, zegt Mascha van Werven, Manager Partnerships & Commercie NOC*NSF. “Naast de match met NOC*NSF kijken we specifiek naar de toegevoegde waarde op maat van sportbonden voor het bedrijfsleven. Een belangrijk onderdeel van onze nieuwe partnershipstrategie.”
In 2010 richtte Martijn Kabbes sportmarketingbureau MK Sponsormatch op, met afgelopen jaren als een van de belangrijkste klanten Peugeot Nederland en de ontwikkeling en begeleiding van het Next Gen Lions tennissponsorplan van Peugeot Nederland. Via MK Sponsormatch werkte hij ook voor schaatsploeg Team Corendon en Fonds Gehandicaptensport. Voor die tijd werkt Martijn als sponsor manager bij Reaal Verzekeringen waar hij verantwoordelijk was voor het sponsorbeleid en sponsorstrategie van de verzekeraar.