Roelien Luijt treedt per 25 oktober in dienst van Markeffect. De voormalig Managing Director van Repucom Nederland versterkt het komend half jaar het sportmarketingteam als Interim Manager Business Development.
Luijt vertrok in augustus 2015 bij Repucom Nederland om na een korte sabbatical haar eigen onderneming op te richten. Luijt: "Het ondernemerschap bevalt uitstekend. De klik met Markteffect is echter zo groot, dat ik deze uitdaging graag met beide handen aangrijp.”
"De cultuur van Markteffect spreekt mij enorm aan. De medewerkers kenmerken zich door teamgeest, vernieuwingsdrang en de onuitputtelijke drive om de klant optimaal te bedienen. Ik zie er naar uit om aan de slag te gaan en een wezenlijke bijdrage te leveren aan de verdere groei van deze organisatie”, aldus de ervaren sportmanager.
Bij Markteffect gaat Luijt haar jarenlange ervaring in de sportbranche benutten om oplossingen en producten binnen het onderzoeksgebied "sportmarketing” verder te ontwikkelen. Naast haar werkzaamheden bij Markteffect blijft Roelien bouwen aan haar eigen bedrijf Strong Mind Training Institute (SMTI).Markteffect ziet in deze nieuwe aanwinst de juiste partner voor de doorontwikkeling van de sportmarketingtak.
Edgar de Beule, directeur van Markteffect: "Wij zijn heel blij met deze geweldige aanwinst en samenwerking. Het combineren van de kennis en visie van Roelien met onze sterke, onderscheidende producten gaat ervoor zorgen dat we onze positie in de sportmarkt zowel kwantitatief als kwalitatief nog verder kunnen uitbouwen.”Markteffect helpt al jarenlang organisaties om meer inzicht te krijgen in de effecten van sportmarketing en sportsponsoring. Het marktonderzoeksbureau voert sponsoreffectonderzoeken uit voor klanten als Philips, Freo, PSV, Triple Double, Bavaria, Asito, Eredivisie en Umbro.