Per 1 oktober wordt Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Krouwel was afgelopen 1,5 jaar werkzaam bij PwC als Directeur Communicatie. Daarvoor werkte ze als Hoofd Brand Portfolio, Media & Communicatie bij De Volksbank.
Als Head of Branding wordt Krouwel verantwoordelijk voor alle corporate branding activiteiten van NN Group in relatie tot de strategie van de financiële dienstverlener. Daarbij staan het beschermen, bouwen en versterken van de relevantie, differentiatie en vitaliteit van het NN-merk bovenaan. In haar rol zal Krouwel richting geven aan de merkstrategie van een van de sterkste financiële dienstverleners in Nederland en in de internationale markten waar NN actief is. Marielle Krouwel volgt Remco Barbier op die per 1 oktober Directeur Golazo Nederland wordt.
Het Branding Team implementeert NN's internationale merkstrategie, richt research in, ontwikkelt advertisingcampagnes en sponsoringactiviteiten en is verantwoordelijk voor merkgedreven activaties en innovaties.
Vorige week werd al bekend dat Tom van Kuyk overstapt van Rabobank naar NN Group.