Per 1 september start Marcel Beerthuizen in de functie van directeur Ziggo Sport. Marcel is gespecialiseerd in sportsponsoring en -marketing, en is daarnaast fanatiek sportliefhebber.
Met zijn bureau bigplans adviseerde hij merken in de wereld van partnership marketing, zoals ING en Holland Casino. Daarvoor heeft hij onder andere het bureau TBWA\Brand Experience Company opgericht en geleid.
Marcel Beerthuizen: “In deze rol, op het snijvlak van sport, media en marketing, kan ik al mijn kennis en ervaring inzetten die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan. Het maakt me trots dat ik Will Moerer mag opvolgen en samen met het team van Ziggo Sport ga werken aan de toekomst.”
Marcel Beerthuizen is de opvolger van Will Moerer, die in 2015 startte als directeur van Ziggo Sport. Will Moerer: “Na bijna 6 geweldige jaren bij Ziggo Sport, waarin de zender als best bekeken sportzender een plek heeft verworven in de harten van Nederlandse sportliefhebbers, is het nu tijd voor een nieuwe fase waarin de zender verder kan groeien. Marcel is met zijn ervaring en netwerk in zowel de Nederlandse sport als het Nederlandse bedrijfsleven de juiste persoon om deze groei te begeleiden. Ik wens hem daarbij alle succes.”