Lotte van den Boek is gestart als de nieuwe Creative Director bij merkactivatiebureau Kumpany. Zij wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer en onderdeel van het MT.
Lotte is ruim 9 jaar actief in het merkactivatie domein. Ze was hiervoor Head of Creative bij Playground, het creatieve merkactivatie label van ID&T / Superstruct. Hier was zij verantwoordelijk was voor vele live activatie concepten op festivals waaronder recent Bol op Lowlands en het prijswinnende 'Subway Subs & Singles Cafe'.
Lotte van den Broek: “Bij Kumpany werken getalenteerde mensen die, net als ik, een grote passie hebben voor merkactivatie. Samen met mijn team ga ik mij volledig richten op creëren van creatief onderscheidend werk binnen het sport-, entertainment-, kunst & cultuur- en maatschappelijk- activatiedomein waarin Kumpany voor klanten actief is, als ook de profilering hiervan. Heb er onwijs zin in, stay tuned.”
Samen met mijn team ga ik mij volledig richten op creëren van creatief onderscheidend werk
Jasper Admiraal, Managing Director / Partner Kumpany. “Het was liefde op het eerste gezicht. Lotte’s visie, trackrecord en passie voor live activatie spatte er in de gesprekken vanaf. Met Lotte gaan we onze positie als merkactivatie bureau in de volle breedte verder uitbouwen en daar kijk ik enorm naar uit”
Kumpany is opgericht in 1999 en werkt voor klanten als NS, Arla, VodafoneZiggo, Holland Casino, Storytel, Volkswagen, Urban Arrow en VolkerWessels.