Met de komst van Larissa Clemens (1985) als Account Director is het nieuwe management van activatiebureau Kumpany rond en klaar voor 2018.
Clemens maakte 1 december jl. de overstap van Talpa Radio naar Kumpany. Met haar ervaren achtergrond in sport, events, media en entertainment bij Talpa Radio en Amsterdam ArenA maakt zij het managementteam van Kumpany compleet.
Larissa Clemens: "Voor mij ontzettend gaaf om nu aan de bureaukant mijn kennis en creativiteit in te zetten bij, wat in mijn ogen hét onderscheidende activatiebureau van Nederland is. Heerlijk om in het warme en energieke bad van Kumpany terecht te komen. Ik hoop bij Kumpany onze klanten nog beter te gaan servicen.”
Na een jaar waarin Jan Paul de Wildt het bureau overnam en Kumpany recent aan vier winnende SponsorRing cases mee mocht werken, is 2018 het jaar om de filosofie achter het bureau meer naar de voorgrond te laten treden.
Jan Paul de Wildt: "Met de komst van Larissa is het nieuwe managementteam compleet om door te bouwen. Kumpany koerst op zijn 20e verjaardag af en was destijds één van de eerste echt brede activatiebureaus. Al die tijd hebben we het vooral op onze eigen manier gedaan en dat blijven we doen. Amsterdams met de Rotterdamse mentaliteit zoals we graag zeggen. Niet ego gedreven, en met een goede en fijne club mensen typisch Kumpany werk maken voor onze klanten. Wij geloven in de combinatie van live activatie, waar we van oudsher sterk in zijn, in combinatie met het vastleggen van gave content en (online) delen ervan. Meer dan ooit kun je als merk op deze manier verhalen vertellen en mensen betrekken. Wij hebben strategie, creatie en productie onder één dak. Alles wat Kumpany bedenkt produceren we zelf in huis, live en online, en die combinatie zie je niet vaak.; Een activatiebureau voor offline &n online marketingcommunicatie; klinkt eigenlijk heel simpel toch?”
Kumpany is opgericht in 1999 en werkt voor klanten als NS, Rabobank, Holland Casino, Vodafone Ziggo, Delta Lloyd, NOC*NSF, Hilton en Maandag.