Ivo Pabst is deze maand van start gegaan in de rol van Project Manager Sponsoring bij CROWD. Pabst komt van Sports Unlimited Retail en werkte de afgelopen jaren als Event Coördinator voor de sport retail formule Perry Sport. Bij CROWD gaat hij zowel nationale als internationale klanten adviseren over de invulling van hun sponsoractiviteiten.
In zijn vorige rol was Pabst verantwoordelijk voor de totstandkoming van on- en offline merk en consumenten activaties voor de formule Perry Sport. Voor die tijd deed hij ervaring op bij o.a. Red Bull Nederland, ook met de focus op sport en event sponsoring.
Ivo Pabst: “Na bijna 3,5 jaar actief te zijn geweest in de sport retail was het een mooi moment om mijn ambitie na te jagen om voor verschillende grote partijen in de sportwereld aan te slag te gaan. Ik geloof dat sportsponsoring werkt wanneer er een duidelijk plan ligt en dit consistent en met discipline wordt uitgevoerd. Mijn visie sluit naadloos aan bij de manier waarop CROWD haar klanten adviseert en begeleidt."
Managing Director CROWD, Antonie van Schendel: “Onze sportsponsoring dienstverlening is de afgelopen periode hard gegroeid. Mooi daarom om Ivo aan het team toe te kunnen voegen”
CROWD is het digitale sportmarketingbureau van de Make Some NOISE Group. Klanten zijn onder meer voor Volvo, Euronics, KNLTB, Mylaps, KNZB, Atletiekunie, ESPN en de Euro Hockey League. Binnen de Make Some NOISE Group werken 80 marketingspecialisten samen aan creatieve businessoplossingen op het snijvlak van marketing & technologie.