Voetbalzone nieuwe mediapartner Keuken Kampioen Divisie

Voetbalzone en de Keuken Kampioen Divisie gaan een samenwerking aan. Met dit nieuwe partnership komt de Keuken Kampioen Divisie volop in de aandacht te staan op de platformen van Voetbalzone.

Per direct zal Voetbalzone op en rondom het veld zichtbaar zijn bij de wedstrijden uit de Keuken Kampioen Divisie.


Tijdens de Wedstrijd van de Toekomst, na afloop van vorig seizoen, werkten beide partijen voor de eerste keer samen. Deze samenwerking breiden zij nu uit naar een partnership, dat is gericht op het gezamenlijk creëren van aantrekkelijke content voor voetbalfans. Zo zal Voetbalzone aanwezig zijn bij wedstrijden, persconferenties en andere belangrijke momenten. Dit maakt het mogelijk exclusieve videocontent over de Keuken Kampioen Divisie te maken en te delen via de platformen van Voetbalzone.

Bart Hillen, Sales Director van Perform Media in Nederland, België en de Nordics, verwacht veel van de samenwerking met de Keuken Kampioen Divisie. "We zijn er trots op dat we onze krachten gaan bundelen. De redactie van Voetbalzone heeft een speciale band met de meest spectaculaire competitie van Nederland. Door dit partnership kunnen we onze bijna vier miljoen maandelijkse bezoekers nog beter voorzien van aantrekkelijke en verrassende voetbalcontent van eigen bodem. Ook voor de merken waarmee we samenwerken, biedt dit een nieuwe kans om zichzelf rondom de content die we gaan ontsluiten zichtbaar te maken.""We zijn erg blij met dit partnership met Voetbalzone. Tijdens de samenwerking rondom de Wedstrijd van de Toekomst viel ons het enthousiasme van de mensen van Voetbalzone meteen op. Deze goede klik was ook in de gesprekken die volgden steeds voelbaar. Voor Voetbalzone is het mooi om zich te verbinden aan de op één na grootste voetbalcompetitie van ons land. Voor ons biedt dit de mogelijkheid om samen content te maken over de Keuken Kampioen Divisie en dit via het digitale bereik van Voetbalzone te distribueren naar de voetbalfans", vertelt Marc Boele, Algemeen Directeur van de Coöperatie Eerste Divisie.

De totstandkoming van het mediapartnership is begeleid door MediaActivationCo. "In het veranderende medialandschap heeft Voetbalzone de afgelopen jaren een steeds sterkere positie weten te verwerven bij de voetbalconsument. Dit partnership tussen Voetbalzone en de Keuken Kampioen Divisie - inclusief de nieuwe uitstraling - past uitstekend binnen twee van de kernwaarden: de ontwikkeling en toegankelijkheid van de divisie", zegt Arne van den Berg, eigenaar en medeoprichter van MediaActivationCo.