Tempo-Team gaat een samenwerking aan met Qmusic rondom het dagelijks item 'Verdubbel je Salaris in één Minuut', gepresenteerd door Domien Verschuuren. Het concept is eenvoudig maar krachtig: als de luisteraar binnen een minuut tien vragen correct beantwoordt, verdubbelt Qmusic het bruto maandsalaris van de gelukkige luisteraar.
Denise Kenter, senior stafspecialist Tempo-Team: "De samenwerking met Qmusic past goed bij onze belofte rond werkplezier. Onze strategie is er op gericht werkplezier te vergroten. Dat gaat verder dan alleen het vinden van werk. Met een mogelijke verdubbeling van het salaris zeggen we eigenlijk: Verdubbel je werkplezier met Tempo-Team."
Met de activatie op Qmusic, de grootste zender van Nederland, verwacht Tempo-Team aanzienlijke impact te maken, met name gericht op merkbekendheid. Het brede bereik dat Qmusic heeft onder de doelgroep van 18-34 jaar sluit perfect aan bij Tempo-Team's focus op Generatie Z en Millennials.
Denise Kenter vervolgt: "Uiteraard gaat werkplezier over meer dan alleen salaris. Denk aan het vieren van successen, het geven van complimenten, baas zijn over je eigen werk en tijd over hebben voor vrienden en familie."
Op sociale media geeft Tempo-Team tips hoe werknemers en werkgevers werkplezier kunnen vergroten. De samenwerking met Qmusic op de radio is ondersteunend aan berichtgeving op sociale media.