PLUS lanceert een nieuwe spaarcampagne: Domino Challengers. Klanten van PLUS kunnen sparen voor dominostenen waarmee ze spannende dominobanen of –bouwwerken kunnen bouwen. De supermarkt werkt voor deze spaaractie exclusief samen met het RTL programma Domino Challenge dat vanaf zaterdag 28 mei wekelijks om 20.00 uur te zien is bij RTL4.
Zondag 22 mei gaat de Domino Challengers spaarcampagne bij PLUS van start. Klanten kunnen zes weken lang sparen voor 27 verschillende dominostenen. Hoe meer stenen er worden gespaard, hoe spannender het spel wordt. Daarom zijn er ook gratis startpakketten verkrijgbaar in de winkels. Om de dominobaan nóg spannender te maken zijn er Limited Editions. Okke Wiarda, verantwoordelijk voor Merk en Communicatie bij PLUS: “Iedereen kent het vast nog wel. Een zo lang mogelijke lijn maken van dominostenen, liefst met veel kleuren, allerlei spannende bochten en trappetjes of bruggetjes. Staan alle stenen goed? Dan is het tijd om ze allemaal in een mooie rits te zien vallen na een klein duwtje. En dan het geluid van die ratelende steentjes... Die spanning tijdens het opbouwen van de stenen gaan we met onze Domino Challengers terugzien bij al onze klanten thuis. Het lijkt me fantastisch om heel Nederland enthousiast te maken om hele gave dominobanen maken.”
In de zes afleveringen van het RTL-programma Domino Challenge - gepresenteerd door Ruben Nicolai - gaan acht teams met elkaar de strijd aan om de meest spectaculaire bouwwerken te bouwen. De teams worden beoordeeld op creativiteit, technisch inzicht en doorzettingsvermogen. De samenwerking tussen PLUS en RTL komt tot uiting in tv-spots, billboards en promo’s van het programma. Kijkers worden elke week geïnspireerd met een nieuwe online video waarin de teams uit het tv-programma Domino Challenge handige tips en tricks delen voor het maken van een steengoede dominobaan thuis. Kijkers die hun eigen dominobouwwerken insturen via een video maken elke week kans op een fantastische prijs. Het partnership met het RTL-programma Domino Challenge is tot stand gekomen in samenwerking met EndemolShine Nederland, Ad Alliance en Initiative.