Met de terugkeer van de Nederlandse dramaserie Gooische Vrouwen op televisie, wordt een vertrouwd gezicht herzien: de fles Licor 43 maakt opnieuw zijn opwachting. In een samenwerking met drankdistributeur Maxxium en de makers van de serie, treedt Licor 43 op als sponsor van het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen. De keuze om deze samenwerking te hernieuwen, benadrukt de sterke band tussen de merkwaarden van Licor 43 en de serie die de kijker meeneemt in de levens van Cheryl, Claire, Anouk en Roelien.
Maxxium benadrukt dat de aansluiting met Gooische Vrouwen logisch en natuurlijk voelt: “Licor 43 staat voor vriendschap en momenten van verbinding. En laten deze merkwaarden nou perfect aansluiten bij Gooische Vrouwen. Vandaar dat wij erg enthousiast zijn dat Licor 43 wederom sponsor is van Gooische Vrouwen.” Hiermee onderstreept de distributeur hoe belangrijk het merk hecht aan authenticiteit en herkenbare momenten, eigenschappen die de show belichaamt door de langdurige vriendschappen en soms flamboyante relaties in het luxueuze decor van Het Gooi.
Het is niet de eerste keer dat de zoete Spaanse likeur zich verbindt aan Gooische Vrouwen. Sinds de start van de serie was Licor 43 aanwezig in de scenes, passend bij de setting van luxe en verwennerij. De hernieuwde samenwerking biedt een herkenningspunt voor fans die de serie al sinds de eerste uitzending volgen en vormt tegelijkertijd een kans om nieuwe kijkers kennis te laten maken met het merk.
Gooische Vrouwen is wekelijks om 20:30 uur te zien op SBS6. Voor de Videoland-kijkers zijn de nieuwe afleveringen al eerder beschikbaar. Daarmee zet Licor 43 in op een brede zichtbaarheid bij een trouw publiek dat de connectie tussen de serie en de likeur al jarenlang waardeert.