KPN partner van LINDA.tv

KPN is launching partner van LINDA.tv, een nieuwe video-app van het tijdschrift Linda.

Met de nieuwe video-app kunnen vrouwen via smartphone, laptop of tablet altijd en overal speciaal voor hen geselecteerde video’s entv-fragmenten bekijken. Ook zijn er via de app unieke LINDA.tv videoproducties te zien. KPN heeft zich als launching partner verbonden aan de app. Een voorbeeld van zo’n eigen videoproductie is de serie: ‘De mobiel van’, waarin de smartphone van BN’ers wordt bekeken. In de eerste aflevering is dat de mobiel van Linda de Mol zelf. KPN sponsort dit format.

KPN wil inspelen op het veranderende kijkgedrag van vrouwen;zij kijken steeds minder lineair tv en willen wel graag bijblijven. Vrouwen hebben met deze app de vrijheid om zelf te bepalen wat ze wanneer willen kijken via 4G of wifi.

Op 15 oktober kondigde KPN op het seminar van Sponsorreport al aan dat er een samenwerking was aangegaan met Linda. KPN heeft een strategie waarbij Sponsoring, Marketing;en Content steeds intensiever en geïntegreerd samenwerken met als doel: een sterk KPN merk, tevreden klanten, enthousiaste fans en aansprekende content.
De content komt vanuit het hoofdsponsorschap met de KNSB en het Rijksmuseum, vanuit het maatschappelijk perspectief het KPN Mooiste Contact Fonds en TEAMKPN Sportfonds en via de partnerships met Eredivisie, Mojo Concerts, ADE en Endemol.

Coen Olde Olthof, Senior Vice President of Marketing and Online KPN: "We zijn erg blij met de samenwerking met LINDA.tv. Net als LINDA wil KPN het leven van vrouwen makkelijker en leuker maken. Technische innovaties zoals de LINDA.tv-app sluiten hier perfect bij aan. LINDA. weet wat vrouwen willen, wij willen vrouwen laten ontdekken dat innovatie en techniek je leven leuker en makkelijker maken. Het resultaat is LINDA.tv, een prachtige toevoeging aan het medialandschap.’Naast sponsoring van formats zal KPN samen met LINDA.tv ook eigen videoproducties ontwikkelen zoals we eerder deden met LINDA.tech tv.