Online kindermodewinkel Kleertjes.com gaat de deelnemers aankleden van het nieuwe zangprogramma Ministars op SBS6. De online kindermodewinkel gaat alle talenten aankleden, met uitzondering van de talenten die volwassen maten dragen.
Als sponsor van de competitie wil kleertjes.com bijdragen aan de ontwikkeling van talent. “Dit sluit naadloos aan bij de missie: het empoweren van kinderen in hun groei. kleertjes.com geeft zo alles om ervoor te zorgen dat ze vol zelfvertrouwen het podium opgaan en maximaal kunnen stralen”, laat kleertjes.com weten.
Minstars is een nieuwe feelgood zangwedstrijd waarin jonge talenten de kans krijgen om een videoduet te zingen met hun grootste idool. Onder leiding van Wendy van Dijk en Britt Dekker treden iedere uitzending acht kandidaten op met hun videoduet. Naast de vakjury, bestaande uit Snelle, Miss Montreal en Rolf Sanchez, beoordeelt ook de publieksjury, met maar liefst 100 leden, de optredens. Het zangprogramma start op 6 januari.
Kleertjes.com was in het verleden ook hoofdsponsor van The Voice Kids.