AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership afgesproken om het vertrouwen in een zonnige toekomst met Circuit Zandvoort te bezegelen. Het circuit heeft inmiddels ook vers en glad asfalt, een nieuw restaurant met zicht op de beroemde Tarzanbocht en opgeknapte VIP-boxen.
Het circuit is op weg om een grote evenementenlocatie te worden, met activiteiten voor jong en oud. Met een prettige focus op auto’s, sport en lifestyle. AutoWeek (onderdeel van Sanoma) steunt de groei en ontwikkeling van Circuit Zandvoort. AutoWeek en Findio voor auto zullen de komende periode daarom duidelijk zichtbaar zijn op en rond het Zandvoortse circuit, bij lifestyle-evenementen als Italia a Zandvoort, de Jumbo Racedagen en het British Race Festival. Het partnership werd zaterdag bezegeld op het circuit door Sanoma-CEO Peter de Mönnink, Findio-CCO Robert Doornbos en Findio-CFO Bert Bijsterbosch in het bijzijn van Bernhard van Oranje (eigenaar van Circuit Zandvoort) tijdens de Historic Grand Prix.
Peter de Mönnink: "Met deze partnership onderstrepen wij de kracht van het merk AutoWeek en onze intentie om in deze markt een vooraanstaande rol te blijven spelen. Zowel Circuit Zandvoort als Findio voor auto reflecteren de ambitie.”
Robert Doornbos: "Bij Findio voor auto zijn we trots op de samenwerking met AutoWeek. We geloven in de toekomst van de autosport in Nederland en dragen Circuit Zandvoort graag een warm hart toe.”