Op 12 september spreekt de Amerikaanse topmarketeer en inspirator Afdhel Aziz in Rotterdam. Aziz is een van de grootste experts op het gebied van brand purpose. Hij is de co-auteur van de bijbel op dit gebied Good is the New Cool: Market Like You Give a Damn.
In het boek laat Aziz zien hoe merken als Warby Parker, The Honest Company, TOMS en Zappos loyale klanten krijgen door hun missie van ‘doing well by doing good’, en daarmee ook de meest getalenteerde werknemers aan zich weten te verbinden. Aziz is momenteel founder en Chief Creative Officer bij Conspiracy of Love, een denktank en ideeënfabriek die Fortune 500 bedrijven laat zien hoe ze winst kunnen maken én goed doen door de kracht van cultuur en technologie te omarmen.
Afdhel Aziz is een spreker, best-selling auteur en topmarketeer die gewerkt heeft voor bedrijven als Procter & Gamble, Heineken, Nokia en Absolut, waarvoor hij Absolut Labs creëerde en begeleidde. Volgens Forbes een van de ''Top 3 marketing innovation labs to emulate.''
Afdhel Aziz is keynote geweest bij Cannes Lions, SXSW, TEDx, Advertising Week, The Gathering, the Chief Digital Officer Conference: Silicon Valley, Columbia University, IEG en veel meer events. Op 12 september staat hij in Rotterdam.
Samen met Aziz en TOMS, Dopper, Eneco, Unilever en KPN is er op 12 september op het Good is the New Cool event een ongekend interessante line-up aan sprekers. En met purpose en door goed te doen een gezonde business realiseren hebben we een onderwerp dat meer dan ooit bovenaan de agenda van bedrijven staat. En daarmee ook op de agenda van adviesbureaus, NGO's en sponsorzoekers zou moeten staan. De hoge kwaliteit van de bedrijven die zich inmiddels hebben ingeschreven voor het evenement laat dat ook zien. Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat er nog steeds tickets zijn voor het evenement. Maar je kunt er nog steeds bij zijn en Afdhel Aziz live meemaken. Geloof je ook in Market like you give a damn, pak deze kans en schrijf je nu in. Want Good is the New Cool.