NOISE is aangesteld als marketingcommunicatiebureau voor het Rookvrije Generatie initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. De keuze kwam tot stand na een oriëntatie en pitch onder verschillende bureaus.
De Rookvrije Generatie heeft in de afgelopen twee jaar een grote vlucht genomen. Roken wordt steeds minder als normaal gezien, en dan vooral in de buurt van kinderen. Iedereen wil dat zijn of haar kinderen gezond opgroeien, en roken hoort daar niet bij.
De campagne die nu ontwikkeld wordt door NOISE is gericht op het omzetten van dit draagvlak in een concreet handelingsperspectief en het betrekken van nog meer Nederlanders bij het rookvrij krijgen van omgevingen waar kinderen actief zijn. Eind 2018 zal deze meerjarige campagne van start gaan.
Marcel Wortel – Creatief Directeur NOISE: "Wij voelen ons nauw betrokken bij de doelstelling van de Rookvrije Generatie. We zijn dan ook erg trots dat we hier een bijdrage aan mogen leveren met een campagne die Nederlanders in beweging moet gaan brengen.”
Rookvrije Generatie
De beweging ‘op weg naar een Rookvrije Generatie’ is een initiatief van de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds. Met een groeiend aantal partijen en personen werken we toe naar een samenleving waarin opgroeiende kinderen worden beschermd tegen tabaksrook en de verleiding om te gaan roken. Dat lukt als we samen het goede voorbeeld geven en de omgevingen waar kinderen komen rookvrij maken. Iedereen kan iets doen. Zo gaan we samen op weg naar een Rookvrije Generatie. Voor meer informatie: www.rookvrijegeneratie.nl
Over NOISE
NOISE combineert de creatieve kracht van een reclamebureau met de innovatieve en technologische skills van een digitaal bureau. NOISE maakt onderdeel uit van de Make Some NOISE Group; 6 gespecialiseerde marketingbedrijven met 70 medewerkers.