NN wordt hoofdsponsor Doe een Wens

Nationale-Nederlanden neemt per 1 januari 2011 het hoofdsponsorschap van Doe Een Wens Stichting Nederland over van RVS.

NN en RVS gaan in 2011 samen verder onder de naam Nationale-Nederlanden. Net als RVS dat sinds juli 2005 doet, zal Nationale-Nederlanden de stichting op vele manieren gaan ondersteunen.

"Als vooraanstaande verzekeraar wilt Nationale-Nederlanden haar verantwoordelijkheid nemen om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Door de samenwerking met Doe Een Wens geven we hier op een prachtige manier vorm aan', aldus Lard Friese, CEO Nationale-Nederlanden. 'Daarom levert NN een bijdrage aan de werkzaamheden van Doe Een Wens en ondersteunt NN de stichting op zo veel mogelijk fronten. We vinden het werk van Doe Een Wens ontzettend belangrijk. Voor de kinderen, maar zeker ook voor hun familie. Wij dragen de stichting een warm hart toe en beogen dat zij door onze samenwerking nog meer wensen kunnen vervullen.'

'Doe Een Wens Stichting Nederland past goed bij Nationale-Nederlanden, dat komt mede door de enorme betrokkenheid van de medewerkers. Dankzij de intensieve samenwerking tussen RVS en de stichting ontplooien medewerkers veel interne en externe activiteiten waarvan de opbrengst naar Doe Een Wens gaat.'