De grootste online kinderkledingwinkel kleertjes.com en stichting Make-A-Wish Nederland gaan samenwerken. Naast de bijdrage in financiële middelen en kleding, gaat kleertjes.com inhoudelijke wensen vervullen van ernstig zieke kinderen.
Wil een kind een make-over of model zijn, dan is de kans groot dat kleertjes.com deze mede organiseert. Door deze donaties ondersteunt kleertjes.com de missie van Make-A-Wish: de kwaliteit van het leven van álle kinderen en jongeren tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige, soms levensbedreigende ziekte verbeteren door een wensvervulling te geven die ze veerkracht en positiviteit geeft om nare ervaringen te overschrijven.
“Wij geloven dat een mooiere wereld begint bij kinderen", Talia Vos, Teamlead Brand Marketing kleertjes.com. "Bij kinderen die alle ruimte krijgen om te groeien en zich te ontwikkelen. Om tot volle bloei te komen. Zodat ze op kunnen groeien tot authentieke, evenwichtige en veerkrachtige volwassenen. Je wil daarbij alles aanreiken wat ze daarvoor nodig hebben. Daarom is het onze missie om alle kinderen in Nederland te empoweren in hun groei. ‘Laat ze stralen’ is niet voor niets de boodschap in onze campagnes. Vanuit een gedeelde missie voelt de keuze voor Make-A-Wish als vanzelfsprekend. Juist omdat deze kinderen niet vanzelfsprekend opgroeien.“
“Wij zijn erg trots op dit mooie nieuwe partnership", zegt Hanneke Verburg, Algemeen Directeur Make-A-Wish Nederland. "Een bedrijf dat onze missie zo omarmt en ondersteunt juichen wij uiteraard toe. We hebben veel raakvlakken in het aanspreken van onze doelgroep, dat maakt dat onze gezamenlijke ideeën eindeloos zijn. Er ligt al een mooi plan voor de nabije toekomst… .”