OTTO Work Force en Schouwburg Venray hebben vorige week een drie-jarige sponsorovereenkomst getekend. Daarmee is de grote zaal van het theater omgedoopt tot de OTTOzaal.
CEO Frank van Gool: "Ondanks dat we inmiddels de wereld overgaan met onze bedrijfsactiviteiten blijven we ons een Venrays bedrijf voelen. OTTO is van origine een familiebedrijf en maatschappelijke betrokkenheid is iets waar wij sterk in geloven. Eén van onze kernwaarden is immers 'sociaal betrokken'. Bovendien is “We take care of our people” ons bedrijfsmotto. Met sponsoring van Schouwburg Venray gaan we dit gevoel nu ook verder uitdragen naar de inwoners van Venray."
Het sponsorschap zal worden ingezet om de belangrijke maatschappelijke rol van de schouwburg verder te versterken. Zo zal er ook aandacht komen voor programmering die past bij de internationale medewerkers, dat van grote waarde is voor vele bedrijven in Venray en omgeving.
Paul Franssen, directeur van Schouwburg Venray: ‘OTTO werkt met en voor een grote diversiteit aan mensen en dat past bij ons als schouwburg. Ik ben blij dat Frank ook direct de samenwerking wilde aangaan. Hiermee kunnen we blijven investeren in een prachtig theaterprogramma in Venray."
OTTO Work Force is (hoofd)sponsor van sportteams zoals PSV Eindhoven, Handbal VOC Amsterdam en Heroes Den Bosch. Daarnaast is het bedrijf maatschappelijk actief met de Johan Cruyff Foundation en diverse lokale initiatieven die gezondheid, vitaliteit en teamspirit onderschrijven.