Twee bekende Utrechtse organisaties, het Centraal Museum Utrecht en Jacobs Douwe Egberts (JDE) Professional, gaan een partnership voor vijf jaar aan.
Vanaf 1 januari 2020 kunnen bezoekers van het Centraal Museum van de koffie van JDE Professional genieten. Ook zet JDE zich met dit partnership in voor het participatieprogramma van het museum, om nieuwe doelgroepen aan te spreken.
De twee organisaties zijn sterk met elkaar verbonden, omdat ze beide een rijke historie in Utrecht hebben. Het Centraal Museum Utrecht is het oudste stedelijk museum van Nederland. JDE is inmiddels ruim 265 jaar oud en dit jaar al 100 jaar in Utrecht gevestigd.
Marco Grob, zakelijk directeur Centraal Museum: “Vanuit dit gegeven is het gezamenlijke doel ontstaan de krachten te bundelen, we zijn dan ook blij dat we JDE Professional in het museum kunnen verwelkomen."
De koffie van JDE Professional die vanaf 1 januari in alle horeca van het Centraal Museum wordt geschonken, is D.E Dutch Originals, een bijzondere koffiemelange die exclusief voor de horeca is ontwikkeld. Het nijntje museum en het Rietveld Schröderhuis maken deel uit van het Centraal Museum en ook daar wordt straks koffie van JDE Professional geserveerd.
Op de foto v.l.n.r.: Ward Grasveld (Field Sales Manager Commercial), Bas van Exel (Salesdirector), Merel Vens (Hoofd Commerciële Zaken), Marco Grob (Zakelijk Directeur), Jan Peters (Salesmanager Commercial), Anna Kesler (Hoofd Development), Maarten Zonnenberg (Accountmanager Commercial). Foto: Angeliek de Jonge.