Initiative Tomorrow ontwikkelde voor Hans Anders een contentsamenwerking met de film Mannen van Mars van Johan Nijenhuis, waarin ze veertigers uitnodigen om hun dilemma’s te omarmen.
De Nederlandse komedie van Johan Nijenhuis gaat over het buikje dat niet meer weggaat, de haarlijn die langzaam terugtrekt en de kleine letters die niet meer te lezen zijn. Voor Hans Anders is de doelgroep 40+ van groot belang. Een leesbril is voor een groot gedeelte van de bevolking het moment waarop ze de wereld van de opticien instappen, maar vrijwel iedereen doet dat jaren te laat. Sommigen uit ijdelheid, anderen vanwege de angst om ouder te worden. Maar naast dat dat onhandig is, is het ook nog eens slecht voor je ogen.
Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders: "In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigers-dilemma’s bevrijdend werkt. Deze multimediale campagne moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot het doen van een goede oogmeting bij Hans Anders. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen maken kans op kaarten voor de film of een dagje rijden in een rode sportwagen.”
Mannen van Mars gaat 8 maart in première.