Toto heeft de samenwerking met de KNVB voor de sponsoring van de KNVB-beker verlengd tot en met juni 2015.
De kansspelorganisatie is al sinds 2009 sponsor van het toernooi. Jean-Paul Decossaux, directeur commerciële zaken betaald voetbal van de KNVB, “Toto en voetbal zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: Toto is emotie, net zoals dat geldt voor voetbal. Daar komt bij dat Toto is uitgegroeid tot een zeer waardevolle en vooral ook herkenbare partner van het bekertoernooi. We zijn dan ook verheugd ruim voor de bekerfinale te mogen aankondigen dat Toto het toernooi actief blijft ondersteunen.'
Ook algemeen directeur Joost Otterloo van De Lotto is verheugd: “Toto ondersteunt de KNVB en hiermee het amateurvoetbal al ruim 50 jaar financieel. Daarnaast hebben we nu sinds een aantal jaren een succesvolle samenwerking met de KNVB beker. Dankzij deze overeenkomst kan Toto meer zichtbaarheid geven aan de goede band tussen Toto en voetbal. Daarnaast stimuleren we hiermee de verkoop van onze producten waardoor we er gezamenlijk voor kunnen zorgen dat de afdracht aan de sport verder omhoog gaat. Elke nieuwe speler van Toto genereert immers extra inkomsten voor de sport. Zo bouwt Nederland aan het fundament van het voetbal.”