Martin Garrix maakt dit jaar impact tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) met de lancering van zijn eigen biljet voor het goede doel, de ‘’Garrix 10’’. In dezelfde week lanceert hij ook een speciale JBL Flip 6, mede ontworpen door Martin Garrix zelf.
Het ''Garrix 10" biljet, een echt collector's item, is vanaf woensdag 18 oktober tijdens ADE verkrijgbaar op geselecteerde locaties in Amsterdam en online na het evenement. Alle opbrengsten van het biljet worden gedoneerd aan twee goede doelen die Garrix al jaren steunt: SOS Kinderdorpen en War Child.
Onder de unieke kenmerken van het biljet zijn een uitgebreide lijst van alle nummers die Garrix tot nu toe heeft uitgebracht, zijn handtekening, en een UV-geactiveerde achterkant die zichzelf onthult onder backlight. Het biljet is niet alleen een symbool van de muzikale reis van Martin Garrix, maar ook een krachtig statement van zijn inzet om een verschil te maken met zijn muziek.
Daarnaast is er gewerkt aan een special edition JBL Flip 6 speaker, mede ontworpen door Garrix zelf, die officieel zal worden uitgebracht tijdens Amsterdam Dance Event. De JBL Flip 6 Martin Garrix heeft een patroon van Garrix’ herkenbare ‘’+x’’ logo en is water en stofbestendig, zodat fans het feest overal mee naartoe kunnen nemen.
De speaker is verkrijgbaar in de Garrix x JBL Pop-up Store in art’otel Amsterdam vanaf donderdag en online.
Martin Garrix maakt zich ook op voor zijn twee solo shows in de RAI Amsterdam deze week. Beide shows, gepland op vrijdag 20 oktober en zaterdag 21 oktober, zijn al een tijd uitverkocht en beloven een spectaculair hoogtepunt te worden van zijn volle ADE week.