ID&T heeft het partnership met Diageo verlengd met nog eens twee jaar. Ook met Bar le Duc is een vernieuwde en verbrede samenwerking aangegaan
Diageo is onder andere bekend van merken als Smirnoff, Captain Morgan en Baileys. De nieuwe samenwerking wordt inhoudelijk uitgebreid met retail activaties, marketingcampagnes en nog meer aandacht voor de 0.0% categorie.
ID&T is ook een samenwerking aangegaan met United Soft Drinks. Daarbij zal met name Bar-le-Duc centraal staan. Er is een drie-jarige samenwerkingsovereenkomst getekend. Bar le Duc was afgelopen jaar al aanwezig bij festivals als DGTL, Straf_Werk en By the Creek. De vernieuwde samenwerking strekt zich uit tot alle evenementen binnen de ID&T Groep.
"We zijn enorm verheugd om deze samenwerking verder uit te breiden en kijken ernaar uit om de komende jaren mooie merkactivaties te ontwikkelen die bijdragen aan de fanbeleving op onze evenementen en merkbeleving van Bar-le-Duc. Er komen mooie en leuke dingen aan!", laat ID&T weten.
ID&T is volop bezig met het vernieuwen van zijn partnerships. Meest opvallende is de samenwerking met AB InBev, na 20 jaar Heineken. Lees hier het interview met commercieel directeur Martijn van Daalen over de achtergronden van het partnership