Florence Siebert, Head of Business Relations bij het Londense Royal Opera House, zal op het jaarcongres van Sponsorreport een keynote verzorgen.
Het Royal Opera House is een van de meest vooraanstaande operahuizen ter wereld. Wereldberoemde zangers als Plácido Domingo, Ren&e Fleming, Luciano Pavarotti en Joan Sutherland hebben met de Royal Opera House opgetreden.;Siebert is verantwoordelijk voor de corporate partnerships van de Royal Opera House. Het instituut heeft succesvolle partnerships met onder andere Rolex, Deloitte, BP en Bank of America Merrill Lynch. Daarnaast is er een erg interessant programma met HouseWork, een uniek ontwikkelingsprogramma voor cultuurveranderingen bij bedrijven. Het Royal Opera House heeft een succesvolle verbouwing achter de rug waarbij voor 50 miljoen euro aan donaties werd opgehaald. Siebert werkt met meer dan 40 mensen op de developmentafdeling van het Royal Opera House.Meest interessante aan de bijdrage van Siebert wordt echter de wijze waarop zij, afkomstig uit de reclame- en bedrijvenwereld, aankijkt tegen de verbindende rol van culturele organisaties, waarbij zij culturele organisaties bijna meer als belangwekkende mediaplatformen ziet waar ideeën en publiek op verschillende manieren met elkaar interacteren.
Andere keynotes zijn afkomstig van Eneco, Octagon, AkzoNobel en Museum Boijmans van Beuningen. Thematafels worden verzorgd door Boskalis, YoungCapital, Sponsorbrein, Brand Proposition, Techonomy, en vele anderen. Tot 1 maart geldt het vroegboektarief!