Red Bull en ATPI zullen op 28 juni een presentatie verzorgen tijdens het Be Fearless-seminar van Sponsorreport in het kader van de Volvo Ocean Race Finish in Den Haag.
Met als thema ‘ op zoek naar de lef in sponsoring’ kan natuurlijk niemand anders beter dan Red Bull acte de présence geven. Met als merkboodschap ‘Red Bull geeft je vleugels’ is Red Bull de eigenaar van spectaculaire en vernieuwende sportevenementen als Red Bull Foiling Generation, Red Bull Crashed Ice en de Red Bull Air Race World Series. En natuurlijk is Red Bull eigenaar van het Aston Martin Red Bull Racing Team van Max Verstappen.
De presentatie van Red Bull komt van Marcel van de Goor, National Event Manager Sports & Events Red Bull Nederland, of Florian Roetheli, Sport Marketing Manager Red Bull Nederland. Zij gunnen de bezoekers van het seminar een kijkje in de keuken van Red Bull.
Ook Jurrie van den Berg, General Manager Client Services ATPI Corporate & Sports Events, zal een presentatie verzorgen. ATPI is het wereldwijde hospitality bureau van de Volvo Ocean Race en werkt nauw samen met een aantal van de teamsponsors in de activatie en de belevenissen die de sponsors hun klanten aanbieden. Maar ook hier geldt: no guts, no glory.
Red Bull en ATPI maken de line up van het seminar nagenoeg compleet. Al eerder hebben ook drievoudig Volvo Ocean Race-zeiler Gerd-Jan Poortman en Niels Markensteijn, managing partner van TIG Sports, hun aanwezigheid als spreker bevestigd.