SE Consultancy en Sponsorreport organiseren op 12 september een congres rondom 'Purpose Driven Commerce' en Afdhel Aziz, auteur van het baanbrekende boek Good is the New Cool.
Wil je weten hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en tegelijkertijd ‘cool’ kunt zijn? Kom dan op 12 september naar het speciale Sponsorreport Event rondom de internationale topmarketeer Afdhel Aziz. Met extra keynotes van Merijn Everaarts (CEO Dopper) en Lisa Hogg (Marketing Director EMEA TOMS).
Afdhel Aziz was op het afgelopen IEG Sponsorcongres in Chicago dé sensatie met zijn gedreven en inspirerende verhaal over hoe bedrijven ‘cool’ zijn door goed te doen en daarmee bovendien winst kunnen maken. Hij vertelt je alles over marketing in de 21e eeuw en hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en daarbij de kracht van cool te gebruiken: market like you give a damn! Iets wat voor millenials en generatie Z belangrijk, zo niet vanzelfsprekend is!
Naast de keynote presentatie van Afdhel Aziz zal Merijn Everaarts, oprichter en CEO van Dopper, vertellen hoe zijn missie voor een betere wereld ook een succesvolle businesscase werd met de Dopper-petfles. Lisa Hogg, EMEA Marketing Directeur bij TOMS, presenteert het baanbrekende one-for-one-businessmodel van TOMS.
De middag wordt afgesloten met een forumdiscussie over hoe bedrijven ''lessons learned'' in de praktijk kunnen brengen.De kosten voor dit Sponsorreport Event bedragen 225 euro (ex. BTW). Boek nu want het aantal plaatsen is beperkt. Wacht niet: Good is the New Cool!
Check hier de promovideo voor Good is the New Cool.