Na het succes van vorig jaar worden ook op ons congres op 19 april weer tal van interactieve thematafels georganiseerd. Praat in kleine setting mee over alles in sponsoring met onder andere Energiedirect.nl, NN Group, SE Consultancy, Brand Loyalty, Blauw Research, MediaActivation.co en Techonomy.
Inmiddels zijn onderstaande thematafels bevestigd:
1. Co-creatie en vernieuwing bij culturele partnerships
Door Fleur Hudig, Hoofd Corporate Citizenship NN Group en Emily de Laat, adviseur community investment & culture NN Group
2. Maatschappelijk verschil maken met sponsoring
Door Lonneke Roza, researcher Corporate Philanthropy & Social Responsibility Erasmus Universiteit, en Michael Amiabel, oprichter SE Consultancy
3. Sponsoring als aanjager voor conversie
Door Mark van Zon, commercieel directeur Energiedirect.nl
4. GDPR: bedreiging of kans?
Door Peter Sprenger, oprichter Techonomy
5. Is er een markt voor esports in Nederland?
Door Wim en Nolan Noordzij, Gamers First
6. De toekomst van loyaliteitsprogramma''s, licensing en partnerships
Door Ton van der Leeden, Global Sports Licensing Manager Brand Loyalty
7. Dilemma’s bij partnerships met Goede Doelen
Door Caroline ter Braak - de Vries, Manager Corporate Partnerships bij JOGG (Jongeren Op Gezond Gewicht)
8. Effectieve media-activaties voor merken die mensen in beweging zetten
Door Arne van den Berg en Taco Vinkeles, founders MediaActivationCo
9. TBA
Door Bram Jonkheer, managing partner Blauw Research
Daarnaast zijn er op het congres keynotes van Chantall Olthoff, Marketing Directeur WE Fashion; Thomas van Schaik, Manager Marketing & Communicatie NOC*NSF; Bart Rutten, Algemeen Directeur Centraal Museum Utrecht en Jaap Kalma, voormalig Commercieel Directeur AC Milan