Martijn van Eerde, Director Marketing EU van Maui Jim sunglasses, en Charlie Allen, Director Global Brand Partnerships bij ESL Gaming, zijn toegevoegd aan de line up van het sponsorcongres SponsorLive in Brussel op 12 maart aanstaande.
Martijn van Eerde zal laten zien hoe Maui Jim sponsoring gebruikt om het verschil te maken in de bijzonder competitieve zonnebrillenmarkt. In zijn presentatie vertelt hij hoe sponsoring het merk heeft geholpen als showcase voor zijn opvallende Hawaiiaanse Aloha Spirit-lijn en daarbij een echte ‘brand builder’ is geweest . Maui Jim is onder andere partner bij de European Tour, ATP Tour en Manchester United.
Charlie Allen is Director Global Brand Partnerships bij het esports-bedrijf ESL Gaming. Allen is een ervaren marketeer met meer dan 20 jaar ervaring in de media-, sport- en entertainmentindustrie. Bij ESL is hij verantwoordelijk om partners aan boord te brengen en hen te helpen bij het op een succesvolle manier verbinden aan ESL’s internationale esports en gaming publiek.
Al eerder waren Nathalie Lam, Head of Global Sponsorship bij Philips, en Chris Frederick, voormalig Executive Director of NYC Pride & Current Director of Global Events at Out Leadership, aangekondigd.
SponsorLive is een unieke kans om te netwerken, praktijkervaring op te doen in verschillende gebieden (muziek en entertainment, sport, maatschappelijk ...) en om je te laten inspireren. Tickets kunnen hier besteld worden.