Op 11 juni organiseert Sponsorreport tijdens het WK Handboogschieten in Den Bosch een Live sessie over de kracht van kleine sporten.
Iedereen kent natuurlijk de Champions League, Formule 1 en Olympische Spelen als de grote sportieve platformen waar merken massamediaal kunnen communiceren. Maar ook onder de ‘kleinere’ sporten en evenementen zitten pareltjes die uitstekend te gebruiken zijn in de marketingcommunicatie van bedrijven. Tijdens het WK Handboogschieten (met 1.000 atleten uit meer dan 100 landen) in Den Bosch laat Sponsorreport op dinsdag 11 juni een aantal van die pareltjes aan het woord over de sponsoring en marketing van ‘kleine’ sporten en de daarbij horende events. Events die interessant zijn voor zowel de sport, de betrokken steden als de partners. Om het beeld rond handboogschieten compleet te maken: deze sport is in de USA en Azië ontzettend populair en het WK trekt naar verwachting meer dan honderd miljoen kijkers wereldwijd!
Tijdens de Live Sessie zijn er presentaties van het organiserende bureau Team TOC, de Nederlandse Handboogbond, Luc Herberichs (WK Ultimate Frisbee 2020), Sander Haas (PR en Sponsormanager van Asito, hoofdsponsor Nederlandse mannen curlingteam), Willem la Riviere (directeur van de Biljartbond) en Michiel van Rijn van Alkemade (Sportscloud). Zij vertellen wat de kracht van klein kan zijn.
Daarnaast kan men zijn talent in het handboogschieten testen tijdens een clinic. Natuurlijk kun je ook de professionals aan het werk te zien tijdens de kwalificaties van het WK Handboogschieten diezelfde avond.