De thematafels variëren van vernieuwing bij culturele partnerships tot fanexperience, van de overheid als sponsor tot sponsoring als aanjager van conversie, van eSports tot dilemma’s bij maatschappelijke partnerships en van loyaliteitsprogramma’s tot sponsors overtuigen op basis van een concept. Kijk hier alle thema’s en door wie ze gepresenteerd worden:
- Co-creatie envernieuwing bij culturele partnerships
Door Fleur Hudig, Hoofd Corporate Citizenship NN Group en Emily de Laat,adviseur community investment & culture NN Group. - Maatschappelijk verschil maken met sponsoring
Door Lonneke Roza, researcher Corporate Philanthropy & Social Responsibility Erasmus Universiteit, en Michael Amiabel, oprichter SEConsultancy - Sponsoring als aanjager voor conversie
Door Mark van Zon, commercieel directeur Energiedirect.nl - GDPR: bedreiging of kans?
Door Peter Sprenger, oprichter Techonomy - Is er een markt voor esports in Nederland?
Door Wim en Nolan Noordzij, House of Esports - De toekomst van loyaliteitsprogramma''s, licensing en partnerships
Door Ton van der Leeden, Global Sports Licensing Manager Brand Loyalty - Dilemma’s bij partnerships met Goede Doelen
Door Caroline ter Braak - de Vries, Manager Corporate Partnerships bij JOGG (Jongeren Op Gezond Gewicht) - Sponsorsovertuigen op concept en visie
Door Jan van Erve, Hoofd Partnership en Commercie bij Leeuwarden-Fryslan Culturele Hoofdstad 2018 - De kracht van maatschappelijke communicatie via sport
Door SportVibes - Media en/in Sponsoring of Sponsoring en/in Media?
Door Taco Vinkeles en Arne van den Berg MediaActivationCo - Hogere sponsorinkomsten door betere faninsights
Door Bram Jonkheer, Managing partner bij Blauw Research - De overheid als sponsor
Door Maarten van Seggelen, Sr. Adviseur Sponsoring Provincie Gelderland
Alle tafels worden twee keer gehouden, dus je kunt twee keer kiezen!