Op het aanstaande Sponsorreport congres zal Kirstin Simons, Director of Communications Netherlands and Europe AkzoNobel, ingaan op de kracht van ‘purpose’ en hoe je die als bedrijf kunt benutten in betekenisvolle partnerships.
Simons zal laten zien wat de relevantie is van een ‘purpose’ van een bedrijf en wat er bij AkzoNobel, door een ‘purpose’-gedreven bedrijf te worden, is veranderd in de wijze waarop het bedrijf samenwerkt met werknemers en stakeholders. Wat zijn de benefits en de implicaties voor de marketingcommunicatie als een bedrijf een duidelijke ‘purpose’ heeft? Wat is de impact van een ‘purpose ‘ op de werknemers van het bedrijf, de klanten en de stakeholders? En met welke partnerships moet een ‘purpose-gedreven’ bedrijf zich verbinden.
Kirstin zal ook ingaan op het HumanCities-initiatief van AkzoNobel en het partnership van het bedrijf met de Volvo Ocean Race.Kirstin Simons is een van de keynotes in het middagprogramma van het Sponsorreportcongres op 13 april, naast Daniel Haddad (Octagon), Sjarel Ex (Museum Boijmans van Beuningen), Jeroen Overgoor (Eneco Groep) en Florence Siebert (Royal Opera House).